Môžem veriť takejto interpretácii môjho problému?
HD 7080
Dobrý deň riešim ošemetnú kurióznu sitúciu. Vlastním prístroj HD 7080, vo februári sa mi pokazil na základe niekoľko násobného výpadku elektriny . Keďže už nie je v záruke pozerali sa naň traja odborníci , neprišli čo je vo veci. Dodávateľ prístroja ho nakoniec poslal do centrály v Nemecku na zistenie závady, včera mi bolo telefonicky oznámené , že je vadná základná doska , oprava by stála cca 200€, ale že Dreambox nemá momentálne k dispozícii súčiastky na opravu … Môžem veriť takejto interpretácii môjho problému , žeby Multimédiá zaujala takýto postoj ??? HD 7080 bol jeden najdrahších luxusných prijímačov doby , nie je to tak starý prijímač na trhu .. podotýkam pred tým som vlastnil ekvivalent v SD kvalite. Prosím o Vaše stanovisko, pripadne mi pošlite kontakt priamo do Nemecka. Bola mi ponúknutá kúpa iného prijímača…
S pozdravom
Dobrý deň.
Nie sme kompetentný posudzovať tento problém.
Musíte to riešiť s predajcom Vášho prijímača.